Parfémy Chanel

Parfémy Chanel

Parfémy Chanel jsou proslulé po celém světě pro jejich nezaměnitelnou kombinaci vůní. Vznikly jako výsledek dlouhých let výzkumu a vývoje té nejlepší kombinace ingrediencí. Tímto unikátním způsobem se postaraly o to, aby vytvářely nezaměnitelnou a zcela jedinečnou vůni. Díky jejich jedinečnosti a kvalitě jsou parfémy Chanel nejen ikonou módy, ale také svým způsobem symbolickým znamením luxusu. Pokračujeme v hlouběji poznávání těchto vyhledávaných vůní.

Recenze a novinky Chanel parfémů na Domluvě.cz:

Chanel Paris- Paris

Vstupte do světa elegance a luxusu s vůní Chanel Paris – Paris. Tento ikonický parfém, který se stal symbolem francouzského šarmu, vás okouzlí svou neodolatelnou kombinací květinových tónů a smyslnosti. Připravte se na cestu do Paříže plnou romantiky a vzrušení, kde každá kapka této vůně přenese vaše smysly na ulice města lásky. S parfémem si … Pokračování textu Chanel Paris- Paris

Žádný komentář
Chanel No 5 Eau Premiere

Chanel No 5 Eau Premiere – Chanel – recenze

Je to smutné, ale za x let co se na Domluvě věnujeme parfémům jsme se ještě nikdy nepodívali na legendu legend dámských parfémů jako je Chanel No. 5 . V brzké době to budeme muset napravit, ale prozatím tu mám její mladší sestru Chanel No. 5 Eau Premiere a možná že je to tak i dobře, protože … Pokračování textu Chanel No 5 Eau Premiere – Chanel – recenze

Žádný komentář
Bleu de Chanel Parfum - Chanel - recenze

Bleu de Chanel Parfum – Chanel – recenze

Jak jsem viděl složení této vůně tak jsem se zaradoval. Určitě to bude dobré pelargonii, levanduli v mužských parfémech miluji. K tomu dřevo a pár méně obvyklých poznámek jako citrónová kůra, to vše by mohlo dohromady udělat zajímavou vůni. Další důvod byl že jde o vůní od Chanelu. Od této firmy člověk nějak automaticky očekává … Pokračování textu Bleu de Chanel Parfum – Chanel – recenze

Žádný komentář
Egoiste - Chanel - recenze

Egoiste – Chanel – recenze

Konečně jsem se dostal k další mužské legendě a to vůní Egoiste od Chanelu. Tím že jsem se začal vůním věnovat v poslední době má za následek to, že neznám tyto legendární vůně v době jak přišly na trh. Což je škoda. Na druhou stranu nejsem zatížen vzpomínkami a můžu si vytvářet názor na aktuální … Pokračování textu Egoiste – Chanel – recenze

Žádný komentář
Allure Homme - Chanel - recenze

Allure Homme – Chanel – recenze

Pánská toaletní voda. Nad touto recenzí jsem dlouho váhal, jak ji vůbec napsal. Allure Homme je totiž velmi propracovaná, velmi komplexní vůně o které se těžko něco víc napíše. Mnoho složek dohromady dává elegantní vůni. Která přináší pocit klidu, což je na vůni z divokých 90. let s podivem. Vůně prošla v poslední době reformulací, … Pokračování textu Allure Homme – Chanel – recenze

Žádný komentář

Další parfémy od firmy Chanel o kterých píšeme na Domluvě:

Chanel – Allure Homme Edition Blanche – orientálně dřevitá mužská vůně, bergamot, citron – santalové dřevo, dřevité tóny – vanilka, vetiver

Historie parfémů Chanel

Jejich vznik se datuje až do roku 1920, kdy Coco Chanel představila svůj první parfém pojmenovaný No. 5. Coco Chanel, tvůrce ikonické módní značky, chtěla směs květinových, kořeněných a dřevitých tónů, který by odhalil její osobní představu o ženskosti. Tento parfém se stal okamžitě ikonickým a vyvolal obrovskou popularitu, která přetrvává dodnes.

Od onoho prvního okamžiku se značka Chanel zaměřila také na rozvoj ostatních parfémů. Ty se postupně staly mezigeneračními ikonami a jsou oblíbeny mezi mnoha generacemi. Rok 1934 přivedl na trh první dámský parfém Chanel s názvem Chanel No. 22 a následovaly další ikonické parfémy, jako Coco, Coco Mademoiselle a Allure. Dokonce i parfémy Chanel pro muže získávají po celém světě oblibu. Tyto parfémy jsou vždy považovány za symbol elegance a luxusu, které jsou tolik charakteristické pro značku Chanel.

Unikátní kombinace ingrediencí

Jejich přírodní vůně vychází z unikátních kombinací ingrediencí. Kombinace zahrnuje exkluzivní směsi vůní, jako je růže, kadidlo, růžové dřevo, santalové dřevo, pačuli, vanilka, bergamot, ylang-ylang, jasmín, levandule a mnoho dalších. Tyto ingredience se skládají do působivé směsi, která vytváří unikátní a nepřekonatelnou vůni. Kromě toho se do každé vůně přidává i různé druhy éterických olejů, které přispívají k vytváření různých odstínů a nuance. To dává každému parfému Chanel jedinečnou identitu a výraz. Vůně se navíc mění a zesiluje během dne a zvyšuje vaši přitažlivost.

Nezaměnitelná vůně

Jejich jedinečnost je vyjádřena v nezapomenutelných vůních, které jsou odlišné od jiných. Parfémy Chanel jsou vyrobeny pro každou příležitost a přizpůsobeny vašemu osobnímu stylu. Pojďme se blíže podívat na tyto luxusní parfémy.

Chanel parfémy jsou obdivovány po celém světě pro jejich nezaměnitelnou vůni, která je výjimečná a zároveň známá. Jejich vůně připomínají směs jemných aktivních ingrediencí, které jsou smíchány dohromady tak, aby vytvořily vůni, která je svěží, jedinečná a nezaměnitelná. Parfémy Chanel obsahují výtažky z květin, jako je růže, jasmín a fialka, stejně jako exotické složky, jako je kardamom, pačuli a pižmo. Tyto složky se smíchají s jemnou vanilkou, pomerančovou kůrou, skořicí a dalšími ingrediencemi, které dávají parfémům Chanel jejich nezaměnitelnou vůni.

Ikona módy

Když mluvíme o módní ikoně, nelze se vyhnout značce Chanel. Založená v roce 1909 kreativním géniem Gabrielle „Coco” Chanel, značka se rychle stala jednou z nejvlivnějších a nejoblíbenějších módních značek na světě. Všechny kousky od Chanel jsou ručně vyráběné s jemnou důrazem na detaily, které jim dávají nezaměnitelný a nezapomenutelný vzhled.

A co se týče jejich parfémů, Chanel je jedním z nejúspěšnějších producentů. Jejich parfémy jsou ceněné pro svou jedinečnou vůni, která má tendenci být jednou z nejdražších na trhu. Všechny parfémy Chanel přinášejí nádech luxusu a důstojnosti, stejně jako design, který proslavil značku po celém světě. Koupě parfému od Chanel je vždy jistotou toho, že získáte vůni, která vám bude dlouho trvat.

Symbol luxusu

Symbol luxusu je jednou z nejdůležitějších částí značky Chanel. Tento symbol se objevil poprvé v roce 1920, kdy Coco Chanel otevřela svůj butik v Paříži. Od té doby, je symbol luxusu u Chanel nerozlučně spjatý s jejími produkty. Symbol luxusu je vyznačen na všech parfémech a dalších produktech této značky.

Parfémy Chanel jsou mezi tyto produkty zahrnuty a jsou navrženy tak, aby oslovili své zákazníky svou vysokou kvalitou a výjimečným luxusním designem. Každý flakon parfému Chanel obsahuje její logo a symbol luxusu, které připomíná svým zákazníkům, že parfém je vyroben luxusním způsobem.

Nejznámější kolekce

Nejznámější kolekce parfémů Chanel je bezesporu kolekce No. 5. Nejenže je to nejstarší a nejprodávanější kolekce parfémů, ale také nejslavnější. Vznikla v roce 1921 poté, co Coco Chanel vybrala neobvyklou kombinaci acetónu, bergamotu, ylang-ylangu a jasmínu. Kolekce je pojmenována po čísle, které Coco vybrala jako první – číslo 5.

Další oblíbenou kolekci Chanel parfémů představuje kolekce Coco. Byla vytvořena v roce 1984 a je pojmenována po módní ikoně a zakladatelce značky Chanel. Kolekce je vysoce obdivovaná pro svou unikátní kombinaci palinového stromu, santalového dřeva, ylang-ylangu a jasmínu. Coco byla první kolekce parfémů Chanel, která odhalila kouzlo orientální vůně.

Způsoby aplikace parfémů

Díky svému výjimečnému složení oblíbených ingrediencí a kombinacím, jako je květinová, citrusová a dřevitá vůně, se těší obrovské popularitě. Způsoby aplikace parfémů Chanel jsou stejné jako aplikace jiných parfémů. Nejčastěji můžete použít sprej nebo parfémovou vodu, nebo můžete použít na kůži obličeje i těla roll-on, který je velmi snadný a rychlý na aplikaci. Dalším oblíbeným způsobem je použít vonné tyčinky nebo svíčky, které propouštějí příjemnou vůni po celou dobu, kdy jsou zapálené. Aplikace parfému na šaty také může přinést skvělý výsledek. Parfém můžete aplikovat na oblečení po celé délce a šířce a můžete se tak spolehnout, že váš vůně bude obklopovat vás a vaše okolí po celou dobu, kdy je parfém aktivní.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Časový limit byl překročen. Načtěte prosím CAPTCHA znovu.